BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, November 15, 2010

wah!!!! hari ketiga blog ini!

HELLO HELLO!!
 wah! blog ini sudah tiga hari yarh!!!!! semalam ialah hari kedua blog ini tpi aku tak update sbab malas hohoho!!! tpi harini aku rajin skit sebab takder keje nak buat (smalam pun takder keje jugak sbenarnye)hahahah . Harini aku nak citer skit pasal kamera aku namer kamera tu ali knaper aku letak namer ali? sebab aku pun taktaulah tapi rase cam nak letak jer namer ali walaupun tak gelemer kankankan huhuhuhu.Kamera ni aku bru dapat jer pon abah aku yg kasi Terima Kasih Abah! walauapepon aku janji akan jaga kamera ni elok2  and taknak letak merata-rata dan  jaga makan minum  die hahahah tibe2 makan minum keluar ni pehal syazreen! bile pulak kamera ko bleh makan dengan minum nih??  .
inilah ali! bubye ya!!!   

1 comment: